*****((شهیدعلیرضا صادقانی))*****

lllk

عرض تسلیت بیت شهید علیرضا صادقانی در پی شهادت شهید والامقام محسن حججی

Image result for ‫عکس متحرک شهدا‬‎

بسم الله الرحمن الرحیم

پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حضرت سید الشهدا (علیه السلام) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت و آزادگی را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام در ملکوت اعلی مأوا گزید و از روزی واسعه الهی متنعم شد.

شهادت پاسدار بسیجی و جهادگر محسن حججی، مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (علیهم السلام) و سرباز سبزپوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های جهاد فرهنگی و از اعضای فعال موسسه شهید کاظمی را از طرف فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، ملت اسلامی ایران و خانواده محترم این شهید بزرگوار و همچنین اعضای محترم موسسه شهید کاظمی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای شهدای مدافع حرم مسئلت می نمایم.

موضوعات: عرض تبریک از طرف‌بیت شهید,عرض تسلیت از طرف‌بیت شهید,لحظه ای با شهید,

[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 23 مرداد 1396 ] [ 22:36 ] [ مهندس سیدهادی مرتضوی فرد ]

[ ]

مطالب مرتبط

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]